if i could turn back time

Riktigt najs dag, vi hade bara KLF och naturkunskap för estetlektionen var inställd! Dvs att vi slutade vid 12 tiden men vi var kvar i skolan ett tag och helt plötsligt var klockan 5.. konstigt att tiden kan gå så sjukt fort ibland. Vi hade för jävla kul iallafall, så. Naturkunskap var dock mindre kul, känns som om jag inte kommer komma bra överens med det..
Annars ikväll träffade jag Nita och Ika, var riktigt kul faktiskt! vi gjorde inte så mycket, men det är alltid kul att bara ses :)

nu somnar jag snart här igen så nu tänkte jag sova. Börjar dock 13.20 imorgon så.. Men ska luncha med mami på M först vid halv 12 så ska ändå till skolan tidigare !

kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0