Nobody said it was easy

Herregud, den här dagen har varit lång. Började med ansvarsfull alkoholhantering, följdes av 30 år samhällskunskap(tur att det verkar vara kul, annars hade jag fan aldrig stått ut), projekt, och till sist bageri. Bageri var dock teoretiskt denna gång, och jag lovar att det inte var kul att pina sig igenom typ 2 timmar, men efter en lite sockerkick var vi back on track. Dagen har varit rätt dryg, vi har mest gått igenom betygskriterier i alla ämnen, och det är så otroligt tråkigt tycker jag! Sen att vi slutade vid 17.00 var inte heller så kul, hade varit roligare om vi haft praktiskt bageri den här gången också men det drar igång nästa vecka, och det verkar vara en jätterolig kurs!

Har inte hunnit mycket mer än detta, förutom en promenad med min underbara vän Malin. Riktigt skönt att prata av sig lite. Sen kollade jag nya Wallander med mami och papi, se se se! Sjukt bra film.
Nu är jag så trött att jag snart somnar över tangenterna, vi hörs imorrn!

<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Din jävel, nu får jag se den själv då :(

2009-08-25 @ 10:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0