Om inte du tror på dig själv, vem ska då göra det?

Jag har legat sjuk hela helgen, tror jag fått tillbaka maginfektionen jag hade i våras. Typiskt! Nu är febern iallafall borta, och jag hoppas den håller sig borta också. Bara för det missade jag kräftskivan igår med mina underbara vänner, jag låg och deppade hela kvällen. Så fick jag även sjukskriva mig från jobbet idag och min älskade bästis skulle jobba så jag hade sett fram emot det här passet jättemycket:/ Kul helg, verkligen! Hoppas verkligen att jag är feberfri imorgon också så jag kan gå till skolan annars kommer jag ruttna ihop.. Annars har jag inte mer att skriva, har ju inte gjort så där jättemycket..

hoppas eran helg varit bättre <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0