I'm better than you

Hallå där,

Tillbaka ännu en gång, och skrivlusten har återfunnit sig igen. Är förtillfället lite deppig, en av mina favoritlärare slutar nu på fredag, så jävla tråkigt. Dock kommer vi få en bra ersättare, en tjej som jobbar på min praktikplats, men det betyder ju att hon slutar där så det var inte heller bra när jag tänkte efter. Men men, life sucks! ibland iallafall.

Trots det har jag haft en underbar dag. Sovmorgon, sen matte med Lisa och sen på svenskan redovisade jag och Jannike vårat arbete, och jag tycker att det blev ganska bra med tanke på hur snabbt vi gjorde det ;) Efter skolan fastnade jag, Clara, Jannike och Elina kvar gaanska länge, men vi hade otroligt roligt, massor med planer inför nästa vecka, kommer bli supernajs. Tack mina älskade tjejer.
Imorgon är det praktik igen, vilket betyder tidig uppgång. På kvällen blir det middag med några saknade vänner.


coolt...SÅ JÄVLA BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0