It was called yellow

Herregud vilken rolig dag detta har varit. Inga lektioner utan bara en föreläsning om droger, han som föreläste har varit i våran skola förrut och han är grymt bra! Så det var intressant att lyssna på i år också. Efter det hängde vi kvar med massa roligt folk, och sen när det bara var jag Jannike Clara Elina och Denniz kvar spårade det ur lite.. idoljuryn och massa skoj hade vi för oss, om jag får videon av Elina kan jag lägga upp för den var grymt rolig! När vi inte ville sitta kvar i skolan längre åkte vi in till stan och kollade, jag köpte en jättemysig marinblå kofta, ska typ bo i den!

Hemma har jag bara glott på dumburken, var så jäkla trött. Borde egentligen sova då jag ska jobba innan min lektion börjar, ska jobba på skolans restaurang och servera lite. Najs med extra cash!


just like a tattoo, i'll always have you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0