You are the one that i want

Fullspäckat schema senaste dagarna, så har knappt suttit vid datorn. I fredags praktiserade jag mellan 13.00-22.30, länge men var himla roligt. Så det var helt klart värt det! Efter det var de raka spåret hem och sova då jag skulle jobba lördag. Det var kul, Jannike jobbade också och det gick bra. Väldigt mycket att göra i stort sätt hela dagen, men då går det snabbt också! Sen åkte vi hem till Jannike, fast vi fastnade ett bra tag i bromma först för bussen gick inte förrän senare och då var även denniz med. På söndagen var det jobb igen men eftersom Jannike skulle köra till jobbet behövde vi iallafall inte gå upp astidigt :) Det var ännu mer på söndagen och vi var helt slut allihopa vid stängning. Så jag och Jannike åkte hem till mig och chillade hela kvällen.

Och så var det måndag igen, och skolan började med att brandlarmet gick så vi missade nästan hela första lektionen. Sen flöt det på hela dagen men fan vad trött jag är. Träffade Lovisa ikväll för en promenad, jävligt skönt att prata av sig.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0