Årslistan

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag tatuerade mig bland annat, och träffade Gordon Ramsay! :)

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga, har jag för mig

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nix

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är!


5. Vilka länder besökte du?
Österrike, Spanien, Grekland och Norge!


  

6. Något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

Nej inget speciellt

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Har inga datum i huvudet, men Österrikeresan, Magaluf resan med tjejerna, Kreta med familjen, Norge på nyår, Österrikisk afton i skolan, en del utekvällar, midsommar med jannike. En hel del!

8. Din största framgång 2009?
Faktiskt en hel del.

9. Största misstaget?
-

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag varit, men inte skadat mig märkbart om man säger så

11. Bästa köpet?
oj, jag kan nog inte välja!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat/fika haha.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner och familj!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Pitbull- i know you want me
Black eyed peas- good night, och boom boom pow
Idolerik- Higher
Lady GaGa- Paparazzi och Bad Romance
Winnerbäck- Järnvägsspår. och massa andra

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat upp matten


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet ej

18. Hur tillbringade du julen?
Familjen+ farmor och farfar


19. Var du kär i år?
Inte kär direkt men..

20. Favoritprogram på TV
Despreate Housewives, andra avenyn, kniven mot strupen, hells kitchen.

21. Bästa boken du läste i år?
Nattfåk, Skumtimmen, Första Twilightboken mf.

22. Största musikaliska upptäckten?
Hm, ingen tror jag fan.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Min systemkamera <3

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nix!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Middag hemma hos mig med mina vänner, sjukt kul. Ett minne för livet



27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Inget viktigt


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
oj, jävligt blandad!


29. Vad fick dig att må bra?
mina vänner


30. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha åh fan.. står still i huvudet.

31. Vem saknade du?


32. Den bästa nya personen du träffade?
Johanna  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0