Säg till om jag ska gå

Det finns så mycket jag vill skriva, så mycket jag egentligen vill säga. Men när jag sätter mig framför skärmen blir det typ.. tomt. Alla känslor som bortblåsta, alla tankar försvinner, orden kan inte formuleras. Men jag ska försöka.

Sista året på gymnasiet.. Det känns helt stört hur fort det har gått. Jag har en termin kvar, en ynka liten termin. Känslorna för det är sjukt blandade. Det känns så jävla kul och samtidigt så jävla sorgligt. Dessa 3 år har varit dom bästa i mitt liv, jag har aldrig varit lyckligare, aldrig haft roligare. Det känns som jag kommer någonvart, jag känner att jag utvecklas, och blir säkrare i mig själv. Jag har så mycket minnen från denna gymnasietid. Jag ser bara lycka när jag tittar tillbaka på dom nästan 3 åren, en trygghet som inte går att jämföra med något. Nu är det sista terminen, och jag ska njuta som fan! Jag tror att det här blir ett bra år. Jag hoppas det, men det känns så. Jag känner att jag lyckats strukturera upp mitt liv för första gången på länge, synd att det hände sista året på gymnasiet, men bättre sent än aldrig ;)
Jag är inte orolig för framtiden, bara nyfiken var den har att ge mig.

Får se hur ofta jag tittar in, lär väl bli ibland för att få ut lite känslor! :)

/ Sandra Mittjas


känns som igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0